jäkla huvudvärk..

ja, huvudvärken håller i sig än.. precis samma som igår.. =/ väldigt tröttsamt!
jag har hursomhelst fått iväg frågorna som skulle skickas idag, så jag har fått gjort det lilla jag hade planerat, så det känns skönt!

vi håller på och möblerar i sovrummet, jag vet inte om det blir nåt hit, men testa måste vi ju göra.. tommy håller på för fullt nu, det bankar och slår.. inte så värst skönt för huvudet, men jag tror att han är klar snart.

nej, nu ska jag se om jag kan och orkar hjälpa till lite.. =)



update 17.18


det blev inte alls bra i sovrummet! hur kan man komma på att bygga en lägenhet snett?! i sovrummet skiljer det  1 dm på mindre än 2 meter, det är illa! aja, nu står allt på sin "vanliga" plats igen och det är ju okej det också, men det hade varit kul med lite förändring... äsch, vi får väl flytta i stället.. hehe

vi har hunnit med att gå till apoteket också, jag skulle hämta ut ett recept till katten och tommy ett till sig, plus att jag skulle ha värktabletter. vi kom ut därifrån närmare 600 kronor fattigare, mindre kul! men nu är katten medicinerad och jag är hög på värktabletter, så jag hoppas att jag kommer känna mig lite bättre i skallen snart..

nu: kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback