migrän?

nu har jag, återigen, en riktig jäkla huvudvärk och den har suttit i hela dagen..! jag vet inte om det beror på att jag har haft ont i nacken de senaste dagarna och att jag behöver massage eller så, eller om det bara är spänningar, eller om det faktiskt är så att det är någon slags migrän jag "lider" av. hursomhelst så är många av symptomen lika de som kommer vid migrän, till exempel att jag även får ont i ögonen och att jag blir känslig för ljus och även för ljud ibland plus att jag mår lite illa till och från hela tiden, fast det gör jag ju rätt ofta, men det är mer påtagligt när jag har sån här värk.. aja, riktigt jobbigt är det i alla fall, framför allt nu då jag behöver läsa kurslitteratur inför seminariet, men bokstäverna bara flyter ihop och jag får ännu ondare i ögonen och huvudet. att sitta så här framför datorn är också skitsvårt, det flimrar liksom, så jag ska nog inte sitta här mer idag och jag har ändå inte suttit mycket alls idag, så det beror ju inte på att jag suttit för mycket heller.. aja, frustrerande är det i alla fall och värktabletter hjälper inte heller.. =/

..men trots huvudvärk och annat så har jag ändå haft en bra dag! det beror främst på att några fina vänner har varit här ett par timmar och fikat, det förgyller alltid! =)

nu ska jag strax käka lite, tommy är kock idag och håller på och gör ceasarsallad, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback