porrpung!

olliver har numera porrpung, läckert värre!
fast å andra sidan så han har ju ingen pung kvar, så då kan det ju inte bli en porrpung?!
aja, särskilt porrig är han kanske inte heller.. men i alla fall..
jag och tommy lämnade honom på djurkliniken imorse och vi hämtade honom alldeles nyss, så nu går han omkring här hemma och vinglar, stackarn! men ja, det är väl det bästa för honom, förmodar jag =)

annars har jag spenderat några timmar i skolan där vi såg en dokumentärfilm om Hugo och Rosa, alldeles underbar! jag minns att jag har sett den förut, men jag skulle kunna se den hur många gånger som helst!
det finns (fanns) så många underbara människor..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh har ni kastrerat honom, det gjorde vi me våran ena förra veckan, dom ser för härliga ut när dom är groggy.
Randy har blivit mycke gosigare o lugnare nu.

Tack för tipsen, jag kör också lite så att jag låter det ta den tide det tar. Har pluggat en hel del inför provet ida, o det känns som att det mesta av det sitter iaf :)

Postat av: Sofia

Awwe, stackars kissen då! Men det är ju för hans bästa ändå! :) Hoppas allt är toppen med dig annars? :) Kram å puss!

2008-01-24 @ 19:12:42
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback