skrivkramp

det enda jag får ur mig idag är en konversation på msn.
det och ett par ord i mitt dokument där jag har alla "anteckningar" till tentan, eller ja, halva tentan är där.. ungefär.
hursomhelst så är det något som hindrar mig från att ösa ur mig allt det som jag hade planerat att ösa ur mig den här lördagsmorgonen (då man absolut inte vill göra något annat än att sitta framför en skärm och klämma ur sig x antal sidor till en tenta om behovsbedömning och utredningsmetodik, right?).

nej, det här måste gå!
men vafan, jag har ju heeela helgen på mig.
ehh?

tamigikragen.nu

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah jag tror nästan att skjuta-upp-skrivande-delen är den STÖRSTA delen av min hemtenta-process. Haha Hu! Ja, jag vill också vara ledig.. men icke.

Postat av: Heléne

Tjenis!!
DU finner dig själv utmanad på min blogg.. :) (vill du inte så slipper du förstås)
ha en trevlig lördag!

o lycka till med skrivande imorgon! du fixar det!!

2008-01-12 @ 20:17:45
URL: http://www.wonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback