slösurf

nu har jag suttit och slösurfat i säkert 1½ timma.. jag har kollat in allt det jag brukar kolla in och säkerligen lite till.
letar klösträd till katten, men det är rätt fult egentligen.. och vi har nog inte plats? jag skulle vilja bygga ett eget, jätte stort! det skulle nog olliver gilla =) jag kollade in en lägenhet också, eller två.. är rätt sugen på den ena, en trea.. då skulle olliver kunna få ett eget rum med ett skitstort klösträd i, hehe.. ja, det vore något det!
får ta och ringa graflunds i veckan.. o några andra ställen också kanske.. fast egentligen borde vi vänta lite, tills saker och ting är lite stabilare.. men det skadar ju inte att höra antar jag.. =)

ikväll blir det mys med sötnosen på bilden nedan + lite portvin, ost och kex, MUMS!

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback