think outside the (bag in) box

ja, apropå just det så har jag, för första gången på jag vet inte hur länge, haft en hel vecka utan alkoholintag. det här känns rätt illa egentligen, men det har verkligen varit någonting, om det så "bara" har varit ett glas vin, varje vecka. ärligt talat så känns det rätt skönt att inte dricka något, det känns som att kroppen behöver det om inte annat! det ska bli intressant att se hur länge den här trenden håller i sig, men något säger mig att den kan brytas redan i helgen.. men ja, då får det väl vara så.. jag är inte den som är den ;)

en annan sak; mitt leg är borta.. suck och pust!
jag har ingen aning om vart det är och det är dessutom kanske två månader gammalt.. lite surt om det inte kommer fram och jag behöver fixa ett nytt återigen.. fast det var inte så dyrt tror jag, hade studentrabatt om jag inte minns fel.. aja, jag hoppas det kommer fram!

för övrigt så börjar skolan imorgon, vilket innebär 4:e terminen för mig..
..jag är lite stolt faktiskt, men framför allt glad att jag tycker att det är så kul, oftast bör väl tilläggas!

image224 image225
nu tror jag att jag ska äta nåt.. och kanske ringa mitt moln. =)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Visst är vi duktiga! Vi som påbörjar fjärde terminen imorogn :)

O stolta! de kan du va lugn för :)
Kul!
ha så trevligt i skolan imorgon!
Kram

Postat av: Sofie

Åh börjar du imorrn, spännande! Jag gjorde min andra dag ida.. suck.. gick väl sådär, men det kanske ger sig, annars är det väl meningen att jag ska göra nåt annat. Passa jätte bra i percingen (tål o sägas igen). Hälsa. Kram!

2008-01-22 @ 15:35:30
URL: http://thedaughterofrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback