ett stycke nybro



nybro, mitt paradis i småland, mest för att jag har en av mina bästa vänner där förstås. =) om en månad åker jag nog dit igen, innan skolan drar igång. jag får passa på när jag är ledig, slutar jobba redan 10 augusti, det är riktigt skönt att faktiskt få vara lite ledig den här sommaren. =)

om en stund ska jag och tommy gå och titta på vår nya lägenhet, tommy har ju inte sett den än så vi tänkte att det kanske kunde vara kul att han faktiskt får se den innan inflyttningsdagen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja men smakar det så kostar det vet man ju! ;) Ni får njuta åt mig också! :)



Åh, när var det inflyttning nu igen?? Måste komma och kika när ni flyttat ju! :) Är ju i princip aldrig i E-tuna längre, blir liksom aldrig av.. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback