gäsp!

jahapp, trött är jag.. haha ovanligt? är det mest hela tiden numera känns det som. jag vet inte vad det beror på, men jag är "sån" i perioder verkar det som. hursomhelst så har jag jobbat idag, meningen var att det skulle vara 8-13 men det blev till 16 i stället, en personal var sjuk och det fanns inte en enda vikarie att sätta in, märkligt nog.. ja, jag tycker det, för listan med vikarier är lång, men ändå finns det ingen som kan (vill?) jobba.. aja, så är det väl.. men jag fick springa överallt kändes det som och ge medicin och insulin, det är faktiskt rätt mycket att hålla reda på. men, men det gick bra i alla fall, det är tur att de jag jobbade med är så duktiga. =)

imorgon är jag ledig i alla fall, innan "helveteshelgen" drar igång haha.. så ja, jag tänkte försöka få lite packat imorrn och så, kanske ta och gå igenom garderoberna, det är alltid lika spännande ;) det lär finnas en hel del som bara är att slänga..

imorgon kväll är jag bjuden på middag hos dessan, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback