sådärja

nu har jag precis kommit hem efter att ha hämtat i alla fall en nyckel, resten får jag imorgon, de som bodde där innan hade inte hämtat städgrejerna än, men det är lugnt, nu har jag åtminstone en nyckel. trist är dock att hyresvärden inte kommer att göra någonting åt de överjävliga tapeterna i några av rummen. när jag frågade så sa hon bara att "vi kommer inte göra någonting åt det eftersom vi har sålt huset, du får höra med HSB när de tar över" jaha, sa jag, när blir det då? "i september någon gång" sa hon. skoj, skoj.. frågan är om man ska leva med att det ser ut som skit? naej, jag tror inte det kommer att gå. som tur är sa hon "ni kan ju måla om ni vill", jag blev rätt förvånad för jag trodde inte att hyresvärdar tyckte sånt var okej, men tydligen. så ja, jag tror faktiskt det får bli så, för nu ser det som sagt rent förjävligt ut på vissa ställen..! aja, jag får prata med tommy så får vi se hur vi ska göra. det kan ju faktiskt bli roligt, för hon sa inget om färgval och sånt, haha ;)

jäklar vad det är varmt ute! som tur är så blåser det lite grann, men nej usch jag kan bara inte tycka om den här värmen, det går bara inte! dessutom har jag en fruktansvärd huvudvärk, det gör ju ingenting bättre tyvärr. som tur är så verkar den avta lite i alla fall, igår var det hemskt, jag grät av smärta.. jag skulle tro att det är spänningshuvudvärk, men jag är inte säker.

resten av dagen ska jag spendera ihop med en flyttkartong eller tre, jag ska försöka packa ner det som är kvar i köket, sen är det faktiskt inte så mycket kvar, mest smågrejer..

Kommentarer
Postat av: Em

kul med flytt.

kul med något nytt...

hoppas du kommer trivas..

Postat av: Em

kul med flytt.

kul med något nytt...

hoppas du kommer trivas..

2008-07-31 @ 17:34:05
URL: http://barbiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback