skitväder!

det regnar och åskar ute, det skulle kunna vara rätt mysigt om man ska spendera dagen hemma, inomhus med en bra bok eller så, men det ska inte jag, för jag ska cykla iväg till jobbet om en liten stund.. aja, sen ska jag ju vara inne resten av dagen, så det gör väl inte så jätte mycket. men i alla fall.. stackars de som går på semester nu, jag hoppas verkligen att det blir bättre väder för er snart!

hursomhelst så har dagarna sen sist varit bra. i fredags blev det bio, sex and the city, med lovisa och tommy. =) meningen var att vi skulle ta någon öl eller två efteråt, men ingen av oss var pigga nog för att fullfölja de planerna, så det blev hem till sängen i stället. annars i helgen så har vi packat lite grann, det börjar hända grejer i alla fall och tur är väl det för det är inte långt kvar nu! i helgen som kommer jobbar jag konstant, jobbar förresten hela veckan, så det blir inte mycket packat för min del, men tommy lär ju få hugga i en del i helgen ;) sen är det en vecka kvar innan lasset går, det ska bli riktigt kul!

nej, strax bär det av till jobbet som sagt, jag ska dit lite tidigare och fixa insulindelegering.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha ja, de var gott faktisk. Men det receptet du fick förr, de sk. hälsobröden, är ändå godast ;) Enligt mig iaf :) Hur är allt med dig annars?

Postat av: Linnéa

Jaa just ja, flytt på G. Måste få se lägenheten sen ;) Haha. Jorå det e fint här, men dras med en jäkla förkylning som inte vill släppa. Men förövrigt så är det bra :)

2008-07-22 @ 11:12:33
URL: http://wikens.blogg.se/
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-23 @ 12:33:47
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Neej vad typiskt, precis nu när det riktiga sommarvädret har kommit. Men du får tänka på pengarna som rullar in :)

2008-07-23 @ 16:57:33
URL: http://wikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback