skönt

klev precis ut ur duschen, det var riktigt skönt! nu får jag vara fräsch i några timmar till, tills imorgon rättare bestämt, det blir jobb då med mellan 13-21, jag ska hoppa in extra för en som är sjuk. dagen har gått fort, det känns som att det går i hundratjugo nästan konstant på jobbet.. och ja, det gör det väl också. men det är skönt att ha att göra ;) fast det känns i kroppen, framför allt i fötterna (jag måste köpa bättre skor!) och i handen förstås, det är inget bra för den att lyfta gamla tanter och farbröder. men, men vad ska jag göra?

idag var det en tant som frågade mig ungefär såhär: vart har du köpt det där håret? och så pekade hon på mitt hår. jag började skratta först och så sa jag att det har jag odlat själv hehe, men det hörde hon nog inte och så sa hon: "ett väldigt bra köp i alla fall" haha.. sen spann vi vidare på det där och hon skämtade om sitt eget hår (som är spikrakt) och sa att "mitt hår är så lockigt att det är rakt" och "jag har också fina lockar, eller hur?! ;)" haha, det är några riktigt roliga tanter som flyttat in under året faktiskt, kul att några förhöjer stämningen lite =)

nej usch, jag är jätte trött.. men, men det hjälps inte, jag kom på att jag måste till affären.. så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback