trött!

jag är så trött idag, det känns som att jag sovit större delen av dagen, men riktigt så är det inte, bara nästan. hursomhelst så beror det förmodligen på en massa spänningar som släpper, jag börjar liksom känna igen mönstret. aja, det är bara att vila, det är faktiskt rätt skönt att jag känner mig så trött och verkligen vill och kan sova utan att det stör mig eller att jag får dåligt samvete..

gårdagen spenderades först på jobbet och sen på kvällen umgicks jag med massa bra tjejer, vi spelade minigolf och efteråt käkade vi pizza/sallad, en riktigt bra kväll var det i alla fall! =)

idag har jag varit ledig och jag har ordnat så att jag är det imorgon också, skönt! jag känner att jag behöver det, plus att tommy ska vara ledig i tre dagar innan han kör på för fullt igen nästa vecka.

på lördag blir det kent och håkan på strömsholmen! =D

Kommentarer
Postat av: Fia

AAAAAAAH, lägg av!? Ska du på Kent och Håkan? Jag ville också, men min ekonomi ville inte! Crap! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback