vad söta ni är!

ni fortsätter att hålla koll på om det händer nåt här, så nu kanske det är dags att det gör det? ..men jag vet inte vad jag ska uppdatera er om. sist jag skrev var precis innan jag åkte till martin och var där i en vecka, det var en vecka med mycket upp och ner i måendet, men mest ner dessvärre. jag mår inte alls bra till och från, det är en näst intill obeskrivlig känsla som kommer över mig vissa stunder. den känslan tillsammans med en krånglande mage med nästan konstant illamående gör inte saken bättre. ..men jag försöker tänka positivt och att tänka på mina tankar, på vad de gör mot mig om jag inte tänker om. jag måste inse att mitt liv ser ut som det gör och att saker och ting kommer att vara så här nu. det måste gå, det kommer att gå! vägen dit är bara väldigt, väldigt lång och allt annat än spikrak. annars så började jag jobba i fredags, hade en introdag och så har jag jobbat resten av helgen, underbara 9+13 timmar.. uschi! men det gick och det är skönt att vara på jobbet och göra något annat, att bara sitta hemma och glo på en datorskärm är inte det bästa för mig om jag vill skingra tankarna, det är ett som är säkert! den här veckan jobbar jag bara tre stycken femtimmars pass, så det kommer vara lugnt med jobb, men desto värre på "dåliga-tankar-fronten".. nej, nu är det snart dags att cykla till jobbet, ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fiian

Såklart man håller koll, vill ju se om du skriver nåt! :)

Tankarna har en tendens att vandra iväg tyvärr när man sitter själv hemma och inte har nåt att göra! Har du en minut eller två till övers så får du ju gärna slå en pling iofs! Du har väl mitt hem nummer?? :)

PUSS!

Postat av: Linda

Välkommen tillbaka. Kram

2008-07-10 @ 18:35:11
URL: http://lin79da.blogg.se/
Postat av: Heléne

Hallå!!

Gott att du är tillbaka!!

kram Hellen!

p.s känns det som att det vore nice med en öl/vin/cider på en solig uteservering när skolan är igång igen? (har snackat lite om det med therese nähmlich!)

tjiing!

2008-07-10 @ 21:47:38
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback