fortfarande trött

det känns som att jag skulle kunna sova hur mycket till som helst, ändå har jag sovit närmare 10 timmar inatt.. så skönt, så skönt! men jag lär säkert lägga mig senare, trots att jag känner mig lite som en slö sill (eller nåt) då, men det är skitsamma.. jag behöver uppenbarligen vila. nog om det. gårdagen blev efter magont och andra mindre roliga grejer, ändå väldigt bra! först så träffade jag dessan för en fika/lunch på wayne's, sen efter det kom även tessan och mötte upp oss. vi strosade runt lite på stan och kikade mest. sen delade vi på oss då var och en hade grejer att fixa med hemma i några timmar, men lite senare runt nio gick jag och dessan hem till tessan och där blev vi bjudna på jätte mumsig kladdkaka. så det tillsammans med vindruvor och en massa prat förgyllde min kväll. så ja, min dag igår blev toppen! jag förmodar att det  inte kan bli så mycket annat när jag omges av så bra människor! ^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha du e rolig du ;) Men ja såklart man får tycka sina syskon e snygga, speciellt om de liknar en själv haha för det innebär ju att man själv är snygg då ;) Haha närå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback