glad!

kort och gott:
hittills har dagen varit så himla bra!
jag och christine börjar se ett slut på uppsatsen/tentan och vi känner oss nöjda med det vi har gjort, oavsett resultat.
&
seminariet var toppen, verkligen inte alls som förväntat utan bara mycket bättre! så ja, den sista dagen i skolan blev väldigt bra och jag känner mig glad och upprymd på något sätt. förmodligen för att jag omges av så himla många bra människor! =)



om ett tag blir det möte i skolan, jag ska på intervju för att eventuellt bli samtalsledare för "Ellen" som är en del av Rädda Barnen. det ska bli intressant!
efteråt ska jag möta dessan m.fl. och ta ett glas vin, eller två, på någon uteservering någonstans! MYS!

Kommentarer
Postat av: Heléne

åh ja men skiit va roligt!!

de ville jag bli när vi nyss börjat. Men som sagt. då hade vi nyss börjat!!



Hoppas de går bra. !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback