grus i ögonen?

jahapp, här sitter jag och ugglar, eller ja, jag dricker kaffe i alla fall. uppe med tuppen tycks jag vara också, lite innan till och med (vad är det med mig och fågelliknelser idag då? haha). jag gick upp vid 06, då kunde jag inte sova mer för tommy höll på o bröta så mycket utanför.. stackar'n åkte redan vid 06.15 för att han börjar vid 08.. men så är det väl, det är ju likadant för mig när jag börjar 06.45 på sommaren.. så nja, så synd är det väl inte om honom
hm.. jag är rätt trött, jag somnade säkerligen inte före 01 inatt, plus att jag vaknade ett par gånger, ännu ett minus med sommaren - jag sover sämre då! jag brukar behöva i alla fall sju timmars sömn (helst åtta), men det är kanske på vintern? jaja, nu är det som det är. jag hoppas det inte gör någon större inverkan på pluggeriet idag..

..vid tio ska jag möta christine på stationen, sen traskar vi till mdh och skriver på vår uppsats. vad ska jag göra tills dess? duscha, käka frulle och packa väskan. ja, det är ju skönt att inte behöva stressa i alla fall, hehe..

hoppas ni får en bra dag!
..jag ska försöka, men det blir nog inte så svårt. det är soligt och fint och så får jag träffa bra människor idag. christine nästan hela dagen och så kommer dessan hit ikväll, det är ju toppen! =)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Tack för en härlig kväll gumman! Ses snart!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback