jordgubbar!

jäklar vad det är varmt ute! inte alls i min smak.. men verkligen härligt för alla som tar studenten idag och alla andra också så klart, som gillar när det är så här varmt. jag håller mig helst inne och så stillasittande som möjligt, tyvärr. fast en filt och en bra bok ute i skuggan är inte heller fel i och för sig. =)

lite senare åker jag, tommy och kusin pontus till robin och pappa i bettna. vi tänkte bjuda på käk och så, det blir grillat, mums! ..och tommy och jag har köpt jordgubbar, det lär bli smaskens! robin har nästan alltid fått jordgubbar när han fyller år, vet inte om han fick det i år, i tisdags.. om inte annat så får han det nu! =)

nu vill jag sova, haha.. jag är så trött..


finaste dessan igår på perrongen. =) och så jag, innan jag gick dit.

Kommentarer
Postat av: christine

Fin du var med sjalen:) vill oxå ha! tycker vi ska gå på coldplay emma! Kramar

2008-06-07 @ 12:21:11
Postat av: emma

taack! jag körde den outfiten hela helgen kändes det som haha.. så blir det när pojkvännen glömmer av tvättiden ;)



coldplay får det absolut bli! =) kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback