misshandlar jag mig själv?

det snurrar lätt i huvudet, till och från rätt mycket. som igår, då var jag tvungen att gå hem från skolan för att jag knappt kunde sitta, stå eller gå på grund av magen, då när jag kom hem snurrade det så mycket att jag nästan trodde att jag skulle svimma, eller att något annat hemskt skulle hända. jag tänkte verkligen "nu händer det någonting snart". men det gjorde det inte. jag tog mig igenom det ändå och fortsatte bara att fokusera på tentan. dumt? jag vet inte, jag gjorde så i alla fall. det är likadant nu, fast utan det där jätte hemska magontet och "nu händer det någonting snart". nu är det lite annorlunda, nu känner jag trycket över bröstet och andningssvårigheterna. suck, suck.. det är så inte bra det här! och jag går inte härifrån, jag diskade nyss, det hjälpe inte, det blev värre nästan. jag tänkte bara "du måste skriva, du måste skriva", hur lätt blir det att skriva då? att hitta inspiration och ork? jag förvärrar det ju bara..

skit, nu högg det i magen. ännu en dag när jag lovat mig själv att äta "när jag ska", men inte då. nej äta kan jag göra "sen", men "sen" kommer alltid när det är för sent..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har massvis med tips om hur man kan klara av andningssvårigheterna, yrseln och ontet, och i alla fall lyckas lugna sig något.. Men det blir lite marigt att ta här! ;)



Vi borde verkligen ses snart dessutom!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback