mors kors

jag kollade mitt konto nyss och hade blivit lite rikare (eller ja, mindre fattig, haha), härligt! skatteåterbäring is the shit!

igår var det tenta plugg med christine i ungefär tio timmar, mitt huvud var och är fortfarande nästan helt väck.. allt bara snurrar runt. men jag förmodar att det är så tills allt är helt klart och på plats.. vilket jag hoppas att det blir idag! åtminstone så att det bara är sista finslipet kvar under helgen. jaja, det blir nog bra! =)

jag och christine kämpar på, christine är så jäkla duktig! jag med kanske? men det är svårt att se själv, eller nåt. hursomhelst så är jag glad att jag har haft henne som bollplank så mycket under pluggtiden för jag lär mig så jäkla mycket när vi diskuterar (och analyserar sönder) saker, för det gör vi.. vi sätter oss själva lite i klistret ibland kanske, men å andra sidan så tar vi oss bort därifrån och presterar bra när vi väl får ner det på pappret!

jaja, jag hoppas att min hjärna kommer igång snart.. den är inte riktigt på g känner jag.. precis som igår. hela jag är inte på g egentligen, det är magen som krånglar IGEN. jag måste, måste, måste ta kontakt med en läkare. jag blir så less på mig själv för att jag skjuter upp det hela tiden. fast, det kan ju vara psykiskt också.. stress, oro, ångest.. ja.. jag vet kanske egentligen, men jag skjuter det framför mig, hela tiden.

nej, nu ska jag sluta skriva, känner att det blir lika luddigt här som det är i mitt huvud. jag ska försöka få i mig lite frukost i stället.

later.

Kommentarer
Postat av: Heléne

visst är det svårt att se själv.. Du är duktig. Det vet jag! Alldeles strålande kommer uppsats och opponering och annat att gå!!

Kämpa vidare! :D

kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback