no idea.

gomorron. här sitter jag med magont och spänningar, som vanligt. ..och så här är det; jag känner att det inte är någon större mening att uppdatera här så som jag gjort innan, inte just nu, men kanske om ett tag när/om jag mår bättre. för tillfället handlar mitt liv mest om hur ont jag har, det har det gjort mycket tidigare också, men just nu är det ännu värre och det har det varit en tid nu. jag känner inte att det är någonting som är särskilt roligt för er att läsa, så därför kommer jag inte att uppdatera mycket (eller något alls) under en period, det finns helt enkelt ingen ork från min sida och antagligen inget större intresse från er sida.
jag skulle absolut kunna uppdatera er om stunderna med mina fantastiska vänner och sådär, men de vet ni redan om och jag uppskattar inte stunderna mindre för att jag inte berättar om dem här. det är stunderna med er som betyder allra mest just nu! jag hoppas att jag inte blir sämre så att jag måste ge upp er också, men jag är så rädd för det just nu, för så som jag mår så orkar jag knappt stiga upp på morgonen, jag kan inte åta mig någonting knappt och att ens tänka några dagar framåt fungerar inte utan att min kropp skriker av smärta. det är en otroligt märklig och konstig känsla, men framför allt så är jag så jävla rädd för vad som kan hända.

jag måste försöka ta hand om mig själv och jag ska göra mitt bästa för att göra det!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Ja förhoppningsvis är det det... Men helt sjukt ju... Först hade jag fågelskit på sadeln och sen en död fågel i cykelkorgen! Nog för att jag hatar fåglar... men ändå, haha!



Jag saknar dig en massa tjejen

Postat av: Sofie

Hej vännen!

Hoppas du får reda på vad det är snart så du kan må bättre, lider med dej!

Kram

2008-07-03 @ 20:39:55
URL: http://daughterofrock.blogdog.se
Postat av: L

2008-07-04 @ 14:03:12
Postat av: linda

Hej! Läste att du läser beteende vetenskap. Läs min blogg så får du någonting att bita i när det gäller dåliga, bra och destruktiva beteenden. Lämna gärna en kommentar oxå om vad du tycker om mina röriga beteendemönster.

2008-07-04 @ 14:05:27
URL: http://lin79da.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback