omfg

haha ja men typ.. jag är så jäkla trött just nu! ..och här sitter jag, kanske ni undrar. jepp, det gör jag. ambitiösa jag tänkte läsa igenom tentan en sista gång innan jag lämnar in den vid 08.00. ja, vi blev i alla fall klara sent igår (idag?), nu får det gå som det går, vi är nöjda, det är huvudsaken!

helgen har förövrigt varit riktigt bra! vi åkte ju till pappa och robin i fredags, där grillade vi och hade det bra. super gott var det, framför allt jordgubbarna! =)



i lördags var det tänkt att vi skulle åka hem igen, men pappa undrade om vi ville stanna en dag till, så det gjorde vi. på eftermiddagen åkte vi mot nyköping, först till stugan för att käka mumsigt och dricka lite vin, för att sen åka in till stan och kolla runt. men det var jäkligt dött på stan! knappt en människa var ute.. vid hamnen var det lite mer drag så vi åkte dit och tog en öl (en del tog flera hehe). vid 03.30 var vi hemma och stupade i säng efter en väldigt bra kväll! =)

 



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jäklar (ursäkta svärordet :P) vilken snygg brorsa du har..om det e din brorsa på bild haha. Hoppas iaf allt är bra med dig Emma! :)

Postat av: Linnéa

hmm skrev en kommentar här nyss men vet inte om den kom fram :P den här datorn e ju knäppare än knäppast haha

2008-06-09 @ 21:46:32
URL: http://linneeaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback