brödbak och högsta betyg

ja, igår blev jag sugen på att baka, så när vi var på willys och handlade igår kväll så köpte jag hem en massa olika mjöl och annat gott för att kunna baka lite olika bröd. så innan läggdags så förberedde jag för ett bröd som jag fick tips om av Linnéa och nu på morgonen så bakade jag klart det och har precis smakat på det, det var super gott! =)

något annat bra är att jag blev glatt överraskad när jag öppnade student-mailen och hade fått besked om betyg på senaste tentan, det blev högsta betyg, så jag är superglad och nöjd för det! =)

idag har jag planerat för att städa och fixa lite här hemma, det behövs!
..men jag behöver även läsa sista delen av litteraturen tills imorgon, så ja, jag behöver i alla fall inte gå sysslolös, hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättegott bröd älskling, du kan bra! =)

2008-03-11 @ 13:29:12
Postat av: Dessan

Åh det låter gott, haha :)
Vad gör du på måndag?
Kan komma att behövas en hand att hållas i, haha!

Postat av: Sofie

Får gratulera till betyget! Va det den stora tentan du höll på me?

2008-03-12 @ 14:10:09
URL: http://thedaughterofrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback