burr

uschi, idag är det inte alls vill-vara-ute-i solen-och-mysa-vårväder, nej idag syns det ingen sol på himlen. men det är nog lika bra, för jag har ungefär 100 A4:or som ligger och väntar på att bli lästa inför seminariet som är i veckan. ..då är det bra att det inte är så soligt och fint ute så att jag får en massa anledningar att vilja gå ut och göra grejer i stället för att läsa. fast å andra sidan hade det ju inte varit fel om det hade varit soligt så att jag hade kunnat sitta ute och läsa. =) men, men nu är det inte så, så nu får jag gosa ner mig i någon av de underbara fotöljerna här hos pappa i stället, inte fy skam det heller!
..fast en promenad får det bli senare i alla fall, det är ingen dag utan en promenad!

helgen är snart slut, men vi åker nog inte hemåt förrän imorgon..
i fredags åkte jag och jenny till maria i nyköping, där blev det vin och musik innan vi gick till birgers och svängde våra lurviga. en mycket lyckad kväll!

image267 image268 image269
maria, ida och marian
.

image270 image271 image272
marian och jag.

igår vaknade vi upp hos maria runt elva, lagom sega, för att lite senare åka in till stan och fika på kumlins och lite annat innan det var dags att åka hem igen. vi var hemma runt fyra och då åkte vi in till flen, där vi lämnade av marian och handlade käk inför kvällen. jag och tommy shoppade tacos som vi skulle bjuda på hemma hos mamma, där vi spenaderade kvällen. =)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Herregud vilken snygging! :)Underbart att höra att ni hade det kul i fredags :) Nästa gång är jag på. Är sugen till tusen på fest...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback