gomorron

långfredag idag alltså, inte för att jag bryr mig det minsta om påsken, men i alla fall. förr kunde jag göra det lite mer än idag, då vi alltid spenderade påsken med farmor och farfar, men nu går ju inte det, så då är det inte alls samma sak.. =( hursomhelst så slår det mig att det egentligen är rätt märkligt att det ändå är en sådan stor helg, men jag tror att det beror på den långa ledigheten, att man då faktiskt tar sig tid att träffas, än just den kristna biten. för hur kristna är vi i sverige idag, egentligen? aja, bara en tanke..

morgonen startade med kaffe och lost, det var mys! lost har faktiskt ryckt upp sig lite, det var rätt segt ett tag, men nu tycker jag att det är bra igen. =)
just nu käkar jag lite frulle och sen ska jag ta mig en svängom med dammsugaren tänkte jag, katten hårar ner som faen! tommy städade ändå onsdags, men det är hår precis överallt igen!

ikväll kommer mamma, pappa, robin och jenny hit, vi ska bjuda på lite mat och så, fira min födelsedag antar jag att vi kallar det. =)

image281 image282
image283 image284
nej, midsommar är mycket bättre än påsk, right? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback