grattis sötaste vovven!

idag har det varit en dag som jag gärna vill glömma.. och jag vill vakna imorgon och känna att dagen idag inte fanns. ja, så är det och det är ingenting jag kommer gå djupare in på här. saker och ting är bara rätt så uppochner för tillfället. rätt så.

hursomhelst så fyller min älskling där hemma i bettna 11 år idag. 11 år, jag kan inte fatta att han har funnits med oss så länge.. och jag hoppas så klart att han kommer finns där i många år till! =)

image279
grattis sötnos!

hursomhelst så har jag gjort lite nytta idag i alla fall, jag har grejat med grupparbetet fram och tillbaks hela dagen. nu är det bara referenserna kvar, så jag kan gå och lämna det imorgon. det blir nog bra det..

Kommentarer
Postat av: Dessan

Och idag har jag köpt en födelsedagspresent till en riktig godbit :)
Tattoo imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback