igår kväll

image285
middagen tommy och jag bjöd på igår blev jätte god! lax, potatis, rom-sås och grönsaker = mums! jag tror den uppskattades av alla. =) efterrätten var otroligt mastig, men väldigt god! tommy hade gjort en av sina specialiteter, kladdkaka, och han hade inte sparat på krutet den här gången, den innehöll både vit- och mörk choklad. just nu står han och bakar sin andra specialitet, cheesecake, som vi ska bjuda tjejerna på ikväll. =) hursomhelst så var kvällen bra igår, närmare tre liter vin gick åt, hur nu det gick till? men ja, det brukar bli så när mamma är på besök ;) fast vi andra är nog rätt duktiga på att dricka vi också!


nej, snart blir det promenad!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glad påsk vännen! Synd att jag inte kan komma ikväll, men ska försöka ta mig in till stan en dag så vi kan ta en fika! :) I vilket fall får du ha en fantastisk kväll! :) Massor kramar!

Postat av: Heléne

Hej!
Jag vill ha recept *hihi* går det?

på kladdkakan med flera sorters choklad, gjorde en på viktväktarvis idag, såg inte alls lika gott ut *hahaha*

2008-03-22 @ 16:19:27
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback