kattskrälle!

katten väckte oss 07.15 imorse.. krafs, krafs på dörren och mjaaauuuande i stil med "gååå uuuupp nuuuu!" usch och fy vilka fasoner han har börjat med! jag tänkte att jag skulle bli förbannad och spruta vatten på honom, så jag gick upp försiktigt så att han inte skulle höra mig, vilket är jäkligt svårt då vår säng knakar som f.a.n, men i alla fall, vad gör han? jo, slutar! och där står jag och tänker att jag minsann ska vänta ut honom, men samtidigt blir jag mer och mer kissnödig, så till slut var jag tvungen att ge upp och springa på toaletten. jäkla skit, han besegrade mig! men, men jag vet ju att det är samma visa imorgon igen, så då ska han få smaka på vattensprutan! och nej, jag är inte elak, han måste ju lära sig att han inte kan väcka oss varenda morgon! nog för att vi brukar gå upp runt åtta, men det ska ju inte vara på hans villkor!

helgen har varit bra! i lördags kom lovisa, josefina, dessan och maria hit =)
..det blev en hel del vin och annat, sen utgång på lotus. en bra kväll och fina presenter fick jag!
gårdagen var rätt lugn, jag och tommy tog en långpromenad, vilket var riktigt skönt! på kvällen blev det först tacos, sen massa avsnitt av La Ink, riktigt bra!

idag då? ja, jag har läst igenom tentan igen och fått tankarna att sätta igång lite i alla fall.. och jag känner mig rätt klar över vad som ska göras, men jag känner mig däremot inte ett dugg motiverad att börja skriva. =/ jag har tyvärr varit alldeles för omotiverad under hela den här kursen.. och någonting säger mig att det kommer fortsätta så resten av terminen, av vissa anledningar. men ja, det är ju faktiskt bara upp till mig att försöka göra det bästa av situationen och jag ska verkligen försöka!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heh, det blir inte bättre än LAink! Jag ska kika på ett avsnitt eller tre alldeles strax tänkte jag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback