muchos, muchos

seminariet idag gick bra, över förväntan faktiskt och intressant blev det, men så kändes det som att vi pratade om en hel del annat också, men vi höll oss ju till i alla fall till funktionshindrade.. =)
jag känner mig inte längre mer lost än vad övriga klassen verkar göra inför allt som ska göras i kursen, det är rätt skönt ;) men det är mycket som ska göras! men det ska gå bra, hoppas jag..
..snart är det ju hemtenta igen så man får vila lite, haha!

nu är det snart dags att gå ner till tvättstugan igen, skojigt värre, eller inte..
..men välbehövligt, vi hade en del tvätt efter resan.
det ska bli kul att se om tvättmaskinen är hel när vi kommer ner, när vi var nere för en stund sen så studsade den som faen när den centrifugerade, det såg inte ens ut som att det skulle vara skönt att hoppa upp på den, men tanken slog mig ju förstås, kanske hade det varit något gudomligt, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, klart att tanken slog dig, hade blivit mer förvånad om den inte gjort det! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback