på tiden!

först vill jag tacka för alla fina gratulationer som jag fick igår, så taaack, ni är så fina! =)

idag är det mdh som gäller, i alla fall på förmiddagen. hursomhelst så ska vi få besök av studievägledaren idag, denna ska berätta för oss om vilka val vi kan göra till hösten då vi ska välja bland några valbara kurser. det är inte illa att vi överhuvudtaget får det här berättat för oss, men ja, så har vi ju praktiskt taget tjatat oss till det också..!

efter pratstunden med studievägledaren är det dags att redovisa grupparbetet/fältstudien, det kommer nog gå bra! det ska bli intressant att se vad de andra har att berätta om.

i eftermiddag (om jag inte försvinner i någon snödriva på vägen hem?!) så ska jag nog baka lite bröd, det är slut på det som jag bakade förra veckan och det känns så mycket bättre att äta hembakat bröd än köpt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback