regnigt och kallt

image273ja, det är inget toppenväder idag heller, tråk!
hursomhelst så har dagen varit lugn hittills, vi var nere hos mamma en sväng förut och nyss käkade vi o snackade lite skit med robin och jenny. robin kör oss till eskilstuna senare ikväll, vi ska passa på att storhandla också när vi ändå får skjuts, det ska bli skönt!

nu jag ska se om jag hittar nåt recept på något gott bröd också, är lite sugen på att baka faktiskt.. ska se om jag hittar receptet till annas nyttiga bröd, det är supergott!

uschi, jag har inte läst någonting idag.. får se till att göra det om en stund! jag läste faktiskt igår, ena kompendiet och så "pojken som kallades det" som vi ska redovisa om, på fredag tror jag?.. aja, den är bra i alla fall, bra men väldigt hemsk!

<-- olliver sitter på mammas badrumsdörr.. han är verkligen överallt och far runt! mamma kommer nog tycka att det blir som semester nu när vi tar med honom hem igen, hehe

image274
..och så ska Vito med oss hem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback