riktigt snyggt!

jäklar vad fin tatueringen blev! en liten halvkass bild, på grund av plast och annat, syns här nedanför, men om ni kikar in på dessans blogg under dagen/kvällen så lär hon med all säkerhet lägga ut en bättre bild på den fina skapelsen där! =)

image280

jag kollade nästan hela tiden när den blev gjord och det såg inte alls så farligt ut.. är väl lite härdad av miami- och la ink kanske.. hursomhelst så blev jag tyvärr inte mindre sugen på att skaffa en egen.. hm.. men, men jag är så velig så det kommer nog att ta ett tag innan det blir min tur.. =)

efteråt gick vi och fikade, eller ja, tommy och jag käkade lunch och fikade. tack dessan för den fina dagen-innan-födelsedagsgesten =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va snygg den blev!
Förstår att du blev sugen, man blir lätt det :)

2008-03-17 @ 21:40:55
Postat av: Linnéa

Haha tack :) Tur jag e snyggare utan de frisyrerna för det blev ju fruktansvärt fult, men det var det som gjorde det roligt ;)

Postat av: Heléne

Emma! Grattis på födelsedagen! Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år, med blommer o med blader vi firar denna dagen etc.. :)

2008-03-18 @ 14:17:52
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Stoooort grattis på födelsedagen snygging! Hoppas du har en kanonfin dag! :) Många kramar!

2008-03-18 @ 14:25:49
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback