sommarkurser

image277usch vad det är segt att fastna framför datorn.. jag tänkte förut att jag bara skulle sätta mig en liten stund och kolla igenom det jag brukar kolla igenom. men nu sitter jag här 1½ timma senare och har verkligen fastnat.. jag blir så trött och seg, usch! nej, det får bli en promenad eller någonting snart så jag piggnar till lite!

hursomhelst så har jag faktiskt gjort lite nytta också när jag har suttit här och alltså inte bara slösurfat, jag har nämligen sökt två sommarkurser. jag vet inte om jag kommer att gå dem men jag tycker att de låter väldigt intressanta, så jag ville i alla fall söka. jag måste tacka jessica som påminde mig, eftersom ansökningstiden går ut på måndag, så tack. =) kurserna jag sökte var grundkurs i genusvetenskap och sexualitet och kön i historien. jag är mest sugen på den förstnämnda, men jag tror att den andra också kan vara intressant! men ja, vi får se hur det blir, det ska ju passa ihop med jobb och annat också..

jag fyller snart år, på tisdag rättare sagt, men ärligt talat så tänker jag inte så mycket på det.
dessan påminde mig förut då jag läste en kommentar ifrån henne, men annars så finns det inte ens i huvudet. jag vet inte varför, antagligen eftersom jag inte bryr mig så mycket.. födelsedagar är bra på ett sätt eftersom man då får tillfälle att träffa massa bra människor, en anledning till fika eller fest. vad det blir för firande av min födelsedag har jag ingen aning om, jag har som sagt inte orkat ägna det knappt en tanke. är det någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Höhö, yeah, ibland får man till det vettu! ;)

Wow, båda kurserna lät verkligen intressanta! Är de på MDH? :)

Postat av: Sofie

Åh sommarkurser lät kul, är dom långa?

Födelesedags dags, va roligt! Har du önskat dej nåt speciellt?

2008-03-15 @ 22:46:18
Postat av: Linnéa

Oj ambitiöst med sommarkurser! :)

2008-03-16 @ 11:57:39
URL: http://linneeaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback