tattoo-dags

..inte för mig dock ;) men för dessan är det snart dags! tommy och jag ska möta upp henne strax innan halv två, så följer vi med henne och ser henne plågas lite! förhoppningsvis så blir jag lite avskräckt, i alla fall för en tid.. jag har inte råd att tatuera mig nu i alla fall.. och det är nog lika bra det! hursomhelst så ska det bli kul att följa med och kolla hur det går till och så kan vi passa på att kolla i lite pärmar! =)

grupparbetet är klart och det ska jag lämna in innan vi möter upp dessan, det ska bli skönt att bli av med det! det ska i och för sig redovisas på onsdag, men ja, det brukar inte vara några problem! ..och så många gånger som jag har läst igenom det nu så borde jag verkligen inte ha svårt för att komma ihåg vad det står..

hm.. jag tog två alvedon och en eox förut, blev rådd att ta det om jag kände mina migrän- eller spänningshuvudvärk symptom.. och nu snurrar det lite i huvudet, men ja, det kan väl bero just på symptomen också, jag hoppas i alla fall det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback