aj som fan!

jag har så JÄKLA ont i min hand! den högra.. "mushanden" haha.. nej men faktiskt, det värker som bara den!
..ska jag inte kunna sitta framför en dator nu längre? hm.. jag borde nog sluta använda musen i alla fall.. jag får använda ritplattan i stället, eller så får jag ta den bärbara datorn. något måste jag göra i alla fall, för så här ont är det inte alls bra att ha.. jag kan inte ens vrida om låset på ytterdörren och orkar nästan inte bära något med den handen. aj aj aj.. jag smörjde in med något "zon" liknande igår och ska göra det idag också, får hoppas att det kan hjälpa något, men det bästa vore väl att vila från "musen" helt (haha), men det är ju rätt svårt när det ska skrivas uppsats och grejer, men ja.. som sagt, jag får hitta på något annat än en mus.

om en liten stund ska jag och christine traska iväg till skolan för att fortsätta skriva på uppsatsen. jag känner mig trött och så, men hoppas det blir något vettigt gjort ändå. =) igår var ju hela dagen uppochner på något sätt, så ja, vi får se hur det blir idag hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback