btw

jag har förresten bokan nya biljetter till den lilla staden i småland. wohoo ^^
en vecka blir jag där innan resten av sommaren, som mestadels kommer innebära en massa jobb fortsätter. så det blir alltså en veckas semester i småland, sen en mysig midsommar (utan regn o rusk förhoppningsvis) och så jobb på eskilshem resten av sommaren. det blir perfa, hoppas jag!
jag hade ju tänkt att läsa en sommarkurs, men jag tror nog att jag hoppar över det, främst för att jag inte har råd med någon kurslitteratur, men också för att jag gärna har några dagars "semester" i sommar.



15.00
snart kommer dessan hit. då blir det mumsig lunch och mys framför en film eller så. alldeles lagom en regn-ruskig dag som denna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback