it's getting hot in here

varmt, varmt, varmt..
..men jag ska väl inte klaga? fast det gör jag i alla fall, jag mår verkligen inte bra av värme och inte vänjer jag mig heller. aldrig. men, men det är som det är och det är bara att härda ut, kvällarna är det jag lever för dessa dagar, då mår jag i alla fall bättre, då är det perfa =)

ikväll blir det fest och mys i djurgårdsparken med massa vänner, underbart! jag håller på och gör rabarberpaj nu som jag tänkte försöka släpa med mig, jag hoppas det blir uppskattat.. men det är jag rätt säker på ;) hoppas bara de blir goda nu hehe..

snart blir det att hoppa in i duschen, sen vid sex kommer tommy hem och runt sju drar vi iväg till parken och har en underbar kväll med vännerna i det fina vädret! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh rabarberpaj det lät inte dumt, har du nåt bra recept eller gör du smördeg typ? Hoppas ni fick en underbar kväll i det härliga vädret! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback