jag är tillbaka (som ni längtat ;)

jag ser hur besökarna drastigt har minskat de här dagarna.. men nu är jag tillbaka, jag kom hem från den lilla staden i småland i måndags kväll. ..och igår flyttades min blogg så därför blev det inget skrivet då heller.
hursomhelst så har jag haft det så otroligt bra där nere, det finns knappt ord som beskriver det och jag längtar redan till nästa gång. =) jag är så glad att jag har dig!

för er som inte har läst tommys blogg kan jag ju tala om att jag och tommy kommer flytta i augusti, så jäkla kul!
vi hittade en liten fyra (74kvm) på blocket och jag var bara tvungen att skicka en intresseanmälan! dagen efter ringde de och sa att jag kunde komma och titta på den. så i torsdags gick jag och dessan och tittade på den (tommy jobbade) och vi tyckte båda om den jätte mycket och jag sa att jag var intresserad, jag var tvungen att säga det direkt på plats eftersom de lägenheterna går åt som smör i solsken. i alla fall så skulle det komma en till och kolla på lägenheten efter mig (oss) och han hade förtur ifall han ville ha den. jag tänkte direkt att det var kört, att han verkligen borde vilja ha den. i alla fall så skulle hyresvärden ringa mig om han inte ville det och då hon inte ringde senare på eftermiddagen så tänkte jag att det var kört. MEN inte då, för på fredagen så ringde hon och sa: "vill du ha lägenheten, han som hade förtur ville inte ha den" och jag var tvungen att säga ja på en gång, annars hade någon annan fått den. så jag sa självklart ja och hoppas nu att den blir alldeles perfekt för oss. =)
..visst det är en fyra, men den är ju inte så stor så det kändes liksom inte "för stort", utan det ska nog bli alldeles jätte bra. det är bara det att jag vill flytta NU haha!

så ja, är det någon som vill ha vår lägenhet i början av augusti, så säg till! ;)

för övrigt finns det en del att säga, men det blir så jobbigt om jag ska berätta allt som hänt de senaste dagarna.. det blir så långt då, eftersom jag är fröken "kan-inte-vara-kortfattad" haha ;)
, vi struntar i det!

jag vill bara skriva en sak till underbaraste dessan:
jag är så jäkla glad att du har förgyllt mitt liv så mycket på sistone!
..och jag är säker på att det kommer att fortsätta så. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wieee skoj med ny lägenhet! hoppas ni kommer trivas!!

Postat av: Sofie

Grattis till nya lägenheten o välkommen hem! :)

2008-05-14 @ 16:02:24
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: Dessan

Åh tack tack tack gumman! Det där fick hjärtat att slå ett par takter snabbare, blir ju rörd! :)

Jag är så himla glad att vi har hittat varandra på ett sätt som vi inte gjort förut! Du är underbar och även du förgyller min vardag, det ska du veta! :)

2008-05-14 @ 16:27:55
URL: http://dessa.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Emma. Kul att ni hittat en ny lght, hoppas ni kommer trivas bra. Är så glad att min bror har dig. Sen är de ju grymt kul när vi ses tillsammans med.

Jaaajaaaa du får ha de så pent



Kram Ida

2008-05-15 @ 07:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback