metodföreläsning

..visst låter det upphetsande? haha
inte så värst va? ;)
aja, det är nog bra med lite uppfräschning av minnet när det kommer till det där med att skriva uppsats och grejer, men rätt mycket sitter nog kvar.. hoppas jag! hursomhelst så lär det bli rätt mycket skrivande efter det, eller mest läsande ett tag framöver.. jag och christine har en heeel del att göra de kommande två veckorna, precis som alla andra i klassen. det lär bli mycket jobb, men förhoppningsvis så är det lärorikt.

igår var jag och tommy och kikade utanför nya lägenheten, tommy var inte helt säker på var den låg och så, så vi gick förbi och kollade lite. det kändes kul =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart ligger nya lägenheten då? :) Spännande med flytt ju! :)

Hoppas allt är fint med dig annars? Har gått alldeles för länge sen sist!

Krams!

Postat av: Heléne

Åh men metod.. Va kul.. "Jag älskar ju metod!.. ;)

2008-05-15 @ 12:12:51
Postat av: Sofia

Jo jag hade ju hoppats på det, men just nu är det ju så jäkla mycket med skolavslutningar och studenter och allt, så ekonomin räcker ju inte så långt som man skulle önska! =/ Senaste gångerna man åkt in har man ju i stort sett sprungit mellan två tåg tyvärr!

2008-05-15 @ 21:44:54
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback