morsning

jag har ont i kroppen, det känns som att jag har haft värsta gympapasset i ett dygn eller så, ungefär.. men den enda form av aktivitet, som på något vis skulle kunna jämföras med ett sånt gympapass är väl det som ägde rum i sängkammar'n i förrgår, haha.. men det borde väl inte vara nåt att få träningsvärk av? jaja, nåt är galet i alla fall, like always..
vid 06.10 i morse vaknade jag och kunde inte röra på mig, jag låg på mage och ville lägga mig på sidan.. det tog tid! jag har aldrig haft nackspärr (vad jag minns?) men det där var något liknande, så jag ropade på tommy (som redan var vaken) och han fixade och värmde vetekudden åt mig och la den på mig när jag låg där på sidan och inte ville/kunde röra en fena, sen somnade jag och sov till 07.45 då mobilen ringde. det kändes bättre i nacken just då men när jag reste mig upp lite långsamt så bara dunkade det i huvudet, som om att någon slog mig med en sån där gummiklubba, inte bara en gång utan flertalet gånger på lite olika ställen, väldans skönt.. eller inte. hursomhelst så lyckades jag bädda sängen, knäppa på kaffebryggaren och sminka mig utan att det gjorde så ont i huvudet. men nu då? ja, jag känner mig dåsig och ögonen går lite i kors. vad är detta, någon som vet?

tur att jag och christine inte ska plugga hela dagen då.. ehm.. men, men det blir nog bra ;)



igår var jag och dessan på VIP kväll hos STUDIOBEA som ligger på köpmangatan här i stan, det var riktigt roligt! ..och de som jobbar där är verkligen jätte duktiga! ..och sminket de säljer (och allt annat) verkar vara toppen! jag köpte bara ett läppglans och ett nagellack till att börja med, men jag testade på ögonskuggorna och dessan köpte en fondation som var helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback