nu kan vi ha sex FAST jag har mens

hahaha, jag har läst något så komiskt att jag inte riktigt finner de ord jag skulle vilja för att kunna förklara för er på det humoristiska sätt jag egentligen borde. i stället får ni en länk till en sida som handlar om "marshmallows"-tampisar!

"no more excuses!"
det finns alltså en mängd "bra" saker med den här tampisen men det som de allra mest vill poängtera, i alla fall om jag tolkar bilden rätt på den här killen, är att nu finns det inte längre några ursäkter för att inte ha sex, nu kan vi lägra alla månadens dagar, visst är det suveränt?! haha förstå ironin.

dessutom, inte att förglömma; den har inget snöre!
vafan! nej, man ska in o "gräva" lite (ursäkta det osmakliga uttrycket) efter en sisådär åtta timmar för att ens få ur den. men efter lite krystande och grävande så kommer den till slut ut, tjohoo! och allt för att karl'n ska få doppa pålen utan att få lite blod på den!

(..för alla de andra "suveräna" anledningar till att använda denna tampis fungerar precis lika bra med en "vanlig", o-marschmallig sådan, right?)

Kommentarer
Postat av: Heléne

haha
höhö
hihi
ja behöver jag fortsätta?
i dont know what to write.. ;9

Postat av: Sofiia

Hahahahahahaha, det där livade absolut upp hela min dag! Det ligger nog nånstans i toppen av världens mest idiotiska och onödiga uppfinning! ;D
Och hemsidan, ja vad säger man!? Behöver man ett gott skratt får man ju absolut ett av att läsa där! ;)

2008-05-06 @ 17:58:34
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Dessan

Tack för en jättemysig eftermiddag/kväll :)
Visst är hon bra :)
Hm, kan det ha vara Brandi Carlile du menar? Brukar lyssna på hennes "The Story" och "Fall apart again"
Ses på torsdag! :D

2008-05-06 @ 19:04:23
URL: http://dessa.blogg.se
Postat av: linda

men alltså ärligt talat?? om de nu e så farligt med lite blod- varför inte hoppa över sex domfå dagarna de är som värst??? helt otroligt :-)
de måste vara en man som har uppfunnit de!

2008-05-06 @ 19:47:55
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.se
Postat av: Eva-Maria

Tack för din underbara kommentar! Känns iaf skönt att vi verkar ha en sista välorganiserad och seriös kurs, precis det jag vill syssla med sedan också så det motiverar iaf lite till att kliva upp, sedan blir det mys med doggsen när man kommer hem =)

2008-05-06 @ 21:08:03
URL: http://toys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback