snörvlandet fortsätter

ja, jag tycks inte bli bättre.. jag hostar och snörvlar precis som igår och dagarna innan det. ganska tröttsamt är det ju.. och nu verkar det som att tommy har blivit smittad, stackarn!
hursomhelst så har tentan blivit helt klar och inlämnad, riktigt skönt! det ska bli intressant att se hur det går, jag hoppas självklart på att det inte är ett U som trillar in i inkorgen om tre veckor.

annars har det blivit en liten tripp på stan där vi även käkade lunch, det blev bamboo city, det var väldigt gott! fast jag fick ont i magen, som vanligt...
kusinen har varit här en sväng också, så då passade vi på att utnyttja honom lite för att åka till willys och handla, det var skönt att få det gjort!

nej, nu ska jag snörvla vidare och kanske ta och äta nåt? det vore nog bra..

och
GRATTIS till förlovningen Linda! =D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha men vadå, går de runt i hela stan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback