tenta och promenad

tentaskrivandet har verkligen gått bra idag! skrev ihop alltihopa på bara några timmar, okej 5 kanske, men det är inte illa tycker jag ;) visst jag hade skrivit en hel del innan.. skönt att den är näst intill klar nu i alla fall! jag ska bara kolla igenom den en sista gång och sådär imorgon innan jag lämnar in den och två andras. =)

en långpromenad med dessan har det hunnit bli också, med lite roliga uppdateringar hehoo..
..men shit vad det var varmt ute när vi gick! först hade det regnat, i alla fall i nyfors, så här var det alldeles kvavt och äckligt.. sen ju längre bort från stan vi gick desto varmare blev det, tror det var 22 grader i skuggan.. och jag som är rätt förkyld mådde inte så bra när vi väl var framme vid vårat mål; HM-lagret. så det blev en taxi hem, tack dessan! jag hade nog lite frossa eller någonting, så när vi kom hem till dessan så traskade jag hem igen.. nu hoppas jag på att den här promenaden idag, på närmare 8 km sammanlagt inte gör att jag mår sämre! just nu känns det dock lite så.. =/
..aja det återstår att se!

nu ska jag vila mig från datorn en stund.
hoppas ni har en bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

krya på dig vännen!! inte skoj att vara dålig när de är rena sommar värmen ute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback