today

största delen av dagen har spenderats framför datorn med diverse olika aktiviteter.. men jag har även tagit en svängom med dammsugaren, vilket var väldigt behövligt! usch.. jag behöver nog göra om det rätt snart igen.. kattjävel, haha.. men han är ju söt, oftast.. men allt hår, herregud! och hur han snorar ner på rutorna ska jag inte ens prata om.. men det tänker jag inte ta bort förrän det är dags för flyttstädning, känns rätt onödigt att göra det innan, det är ju bara lite mer än två månader kvar, så varför slösa energi på det? det får se ut som skit tills dess.. ni som kommer och hälsar på får stå ut ;)
annars har jag smågrejat med lite av varje, som att kolla upp grejer kring uppsatsen och sånt spännande. imorgon är det ännu en föreläsning och efter det handledning, det blir bra! jag känner att jag och christine har kommit igång och vi har en mängd frågor vi behöver ha besvarade.. efter det kommer det nog gå fint, bara vi får de svar vi "vill" ha, haha

nu blir det att gå ner i tvättstugan och starta första maskinen, jag kan ju hoppas att båda är lagade men jag har inte särskilt stora förhoppningar.. den ena har varit sönder i tre veckor nu tror jag.. väldigt tröttsamt!

det är "grays-kväll" hos therese ikväll som jag mer än gärna hade velat varit med på, men jag känner verkligen att jag inte orkar vara social ikväll.. magen krånglar (som vanligt!) plus att det måste tvättas.. och så jag ska upp tidigt imorgon.. nej, jag måste nog hoppa det, tyvärr =( men jag hoppas att vi ses snart i alla fall och att dom som är där får en jätte bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!!

Hoppas magen e bättre o att du kan vara med på nästa grey´s kväll ist :)

Ha en underbar helg!!

Kram Tessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback