toppen!

suverän kväll igår, så klart! =D
det blev för mycket vin för min del, men jag hade tänkt att jag skulle köra på Lovisas linje att dricka en flaska vin och sen lägga mig, det hade funkat för henne häromdagen när hon var förkyld.. men jag kan ju säga att det inte blev samma lyckade resultat för mig..
men, men jag hade en väldigt bra kväll och tommy kom och mötte mig efter att han äntligen fått komma hem efter jobbet, så jag slapp gå hem genom läskiga e-tuna helt själv.. så snällt!

idag vaknade jag och mådde som jag förtjänade, plus att jag var lika förkyld som igår.. suck o pust!
men, men nu har jag suttit o skrivit lite på tentan i alla fall, bra det.. men det är massor kvar.. det går så sakta.. aja, bättre att det går framåt än inte alls antar jag.
..men snart blir det ett avbrott i skrivandet för vi ska till dessan och käka tårta, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback