trött

jag har klarat mig genom hela dagen, inte illa hehe.. nej men det har gått bra! föreläsningen på förmiddagen var toppen och efteråt fick vi äntligen lite mer information om praktiken vi ska ha i höst. fast ja, jag vet inte om det var så mycket ny information, men i alla fall.. sen efteråt gick jag och christine hem hit och hämtade massa böcker och den bärbara datorn för att sen gå tillbaka till skolan och greja med uppsatsen vi ska skriva i den här kursen. det gick bra och det känns bra, så ja, det blir nog bra också.. till slut ;)

nu är jag trött så jag tänkte slappa resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha dock väldigt dåliga ordvitsar :P Min humor e så kass haha. Men förhoppningsvis underhåller man någon haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback