det finns en del som får dagarna att skina väldigt mycket extra!

det blev bio igår men en hel drös av manpower-folk, jag tog självklart åt mig extra mycket av äran när "bossen" pratade lite innan filmen och berättade vilket bra jobb alla gör och sådär, jag tyckte jag förtjänade det mest av alla ;) hursomhelst så var filmen faktiskt riktigt bra! jag hade redan på förhand dömt ut den lite, men jag blev positvt överraskad av "what happened in vegas" och kan absolut rekommendera er att se den, om ni är upplagda för en film som låter hjärncellerna vila och mest bara får er att skratta. =)

efteråt gick jag, dessan, tessan och sofia till grappa, där blev det caesarsallad och ett glas rosé för min del, väldigt mumsigt! =) vi stannade inte så länge, men jag och dessan stod ute och pratade minst en timma innan vi skiljdes åt, det var riktigt kallt kan jag säga! men å andra sidan blev jag alldeles varm ändå, av alla underbara och bra ord den där människan ständigt tycks kunna ge mig. det är guld värt, du är guld värd!


så fina! dessan och tessan =)

väl hemma blev lite prat med vännen från småland och på det en dusch, sen blev det raka vägen till sängen där jag efter alldeles för mycket magont till slut somnade.

nu är jag uppe och tyvärr inte så mycket "på g" som jag önskar att jag var och kanske borde vara med tanke på att det är föreläsning nu på förmiddagen och sen PM skrivande för min och christines del. men, men det kanske känns bättre lite senare? jag får hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback