4:e veckan

ja jäklar, idag började fjärde veckan på praktiken.
nu är det bara sju arbetsdagar kvar på första praktikperioden.
tiden rinner iväg.
..men det vet ni ju redan.

idag har reflektioner och tankar sprutat ur mig och jag har antecknat massor.
tror jag skrivit 10 sidor idag.. usch jag bävar för att skriva allt på datorn sen.
..fast då lär jag ju se hur jäkla mycket det är jag grejat med de senaste veckorna.
spännande!

nej, nu ska jag nog glutta lite tv eller fortsätta läsa lite stieg larsson kanske?
jag är nog en av få som inte läst de omtalade böckerna än, lyllos mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du finnsi alla fall, och det räcker så bra så! :) Och besöket gick ju fint, så det är skönt! :)

Hoppas allt är fint med dig annars?

Kramar!

Postat av: Sofia

Du finnsi alla fall, och det räcker så bra så! :) Och besöket gick ju fint, så det är skönt! :)

Hoppas allt är fint med dig annars?

Kramar!

2008-11-19 @ 20:20:04
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh stumpan!

Tack <3

Hoppas du vet att du är min diamant! <3

Puss <3

2008-11-19 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback