ellen-dagen

det blev en bra dag idag, från att ha varit lite halvdan med huvudvärk och annat, så blev det bra till slut. huvudvärken sitter fortfarande i, men jag känner mig glad i sinnet, så det får duga. =) efter ellen-träffen idag så blev det lite stressigt för christine att hinna med tåget, så hon frågade om vi inte skulle käka middag på stan och de var ju en ypperlig idé tyckte jag! så först gick vi hem hit o lastade av alla tunga grejer som det ska släpas på varje tisdag och sen gick vi ner på stan. först blev det en sväng in på gina, men sen gick vi till beirut seller och åt jätte mumsig mat. tack för att du kom med den braiga idén christine! =)

när christine tog tåget hem så passade jag på att möta upp tommy som kom med sitt tåg. sen gick vi hem och var riktigt duktiga, vi tog tag i både det rätt stora diskerget och fixade matlådor för resten av veckan, riktigt skönt att ha det gjort! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är utmanad! Se utmaningen och reglerna på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback