happy friday

äntligen fredag! jag har vart så trött den här veckan av någon anledning, men nu är det fredag och jag får sova hur länge jag vill imorgon, fast något säger mig att jag lär vakna rätt tidigt ändå.. men, men så länge jag får sova längre än till kvart över sex så är jag nöjd! hursomhelst så har det vart en bra dag idag! just nu har jag en glad känsla i kroppen, lite som en sån där övertrötthetskänsla, jag skrattar åt mig själv och sånt där skoj. jaja, nu ska jag nog sätta på någon bra musik och skråla lite innan tommy kommer hem och antagligen inte ger mig en så uppskattande blick för min fina sång! och när han kommer tror jag att jag får lite vin också, så mumsigt! men min "övertrötthet" lär ju inte gå över av det direkt, stackars tommy.. heho













tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback