klantarsel..

..eller bara ur balans?
vaknade med magont som gjorde mig ledsen direkt på morgonen. försökte käka frulle, fick i min två mackor som jag sen inte kunde behålla i alla fall. magen fortsatte att krångla vilket påverkade mig så som det alltid gör, genom att koncentrationen ligger på en långt ifrån bra nivå och att jag blir skakig och fumlig. hursomhelst så försökte jag greja och dona i alla fall, till slut kom jag iväg till cykeln men kom på att jag måste springa upp igen för att jag glömt halsduken, en sån grej händer inte i "vanliga" fall. dessutom tappade jag nycklar och annat sånt som inte händer annars. när jag väl kommit på cykeln och har kommit en liten bit så ser jag världens vattenpöl som jag så klart inte ville cykla rakt i, bredvid står det en lyktstolpe. jag skulle alltså mellan dessa två. hur tror ni det gick? jag var stressad, hade ont i magen och var allmänt okoncentrerad, så jag märker hur jag åker mer mot stolpen än förbi den och jag hinner tänka att "jag åker in i den nu". jag sträckte ut handen precis så att jag mer stötte mig bort från den, men jag ramlade så klart och fick cykeln över mig. med skitiga händer och kläder så bestämde jag mig så klart för att cykla den lilla biten hem igen. händerna började dunka och det blödde en del. när jag kom in försökte jag tvätta så gott det gick men det sitter fortfarande lite grus kvar och det gör skitont rent ut sagt! jag känner lite i kroppen nu, efter att ha vilat lite sen morgonens bravader, att jag har lite ont här och var, men det kunde ha gått så mycket värre!

nu när jag sitter här så är det tänkt att jag ska få i mig lite fil och så, men jag har inget sug alls, men jag vet att jag måste. jag känner mig fortfarande långt ifrån bra i magen och jag är fortfarande ganska skakig, men det är jag rätt säker på att det beror just på magen och en låg energinivå. nu hoppas jag bara att maten får stanna kvar den här gången.

Kommentarer
Postat av: Therese

De där lät inge vidare gumman :(

Tur att du hade nära hem iaf.

Hoppas magen blir bättre snart...

Puss o kram!!!

Postat av: Dessan

Stumpan!

Hur mår du nu? Jäkla mage att krångla alltså!

Saknar dig vännen! <3

Puss

2008-11-12 @ 23:29:10
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback